onsdag 26 augusti 2009

Hjälp vad jag kommer att sakna er.


















Mina underbara vänner. Vem ska jag nu dricka mig småberusad en tisdag kväll med, få skrattanfall åt historier som "jag tokdansade för Stina, utanför Spots uteservering, men det visade sig efter lite dansande att det inte var Stina". Och vem ska nu roa mig med galna cykelfärder på Nobelvägen som dessutom alltid slutar med någon skadad eller något sönder. Och vem ska jag nu terapiprata med hela kvällen från pw:n till teet. Och vem ska jag nu snaska gott och lösa livets jämställdhetsproblem med...

Dock sätter jag stor tilltro till min goda egenskap att ha lyckosamma distansförhållande, inte minst Aras är ett bevis på det. Men allra allra bästa beviset är allra allra bästa vännen. Vi får hädanefter dricka vår Champagne via Skype, inte så mycket annat att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar