fredag 19 februari 2010

Back in Istanbul - något kantstött.


Får illustrera detta inlägg med en Istanbulbild. Hade lite fler bilder från Aten jag tänkt ladda upp, men min iPhone befinner sig nog just nu på en bakgata i Aten... Jag har haft en underbar vistelse i Aten; vårvärme (som är som svensk sommarvärme), massa god grekmat (som är som turkmat), en hel del Ouzo (som är som Rakı) och massa promenader, diskussioner och Fredo Cappuccions.

Men allt gott måste väl vägas upp med något dåligt. Först tappade jag klacken på min ena känga så jag har haltat fram som en gammal halt tant, sen blev plånboken stulen på bussen, två dagar senare blev min iPhone stulen, också, på bussen. Så vad har man lärt sig av detta. Alltid ha extra skor med sig och hålla hårt i handväskan på överfulla bussar i Aten...

1 kommentar:

  1. Nej fy vad tråkigt! Jag beklagar..
    Tur att du verkar ha haft en grym resa iallafall.
    Saknar dig!

    SvaraRadera