onsdag 24 februari 2010

Det sägs att det ger tur.


Ja ni som känner mig vet ju att jag lite då och då blir bajsad på. Av en fågel. Nu har det hänt igen, inte framför Yeni Cami (Nya moskén), som man skulle kunna tro. Där vimlar det av fåglar som flyger lågt och överallt. Utan inne i de trånga gatorna i Eminönü, och jag vandrade knappast runt där själv. Det var trångt med turkar som skulle shoppa köksredskap och torkad frukt. Men denna gången var det mest en liten klick på min hand, jag har ju varit med om värre, där till exempel mitt hår varit inblandat. Denna gången hade jag tur...

2 kommentarer:

  1. It´s a sign from God! som sagt :)

    SvaraRadera
  2. Förstår vad du menar, var själv med om en sådan upplevelse för en tid sedan då en anka med maginfluensa släppte all sitt innehåll över mitt sällskap.

    SvaraRadera