tisdag 29 september 2009

Tisdagsvin.



Aman Allahım, eller herregud som vi säger i Sverige. Jag fixade det. Grammatiken var väl på håret och jag tror till och med att det var en snäll rättning som gjorde att jag klarade det, men 15/15 på läsförståelsen! 12/15 på diktamen, 17/20 på lyssna och sen skriva... och ja, 76/100 sammanlagt. Helt ok, långt ifrån de bra resultaten i klassen, men men, jag gör ju det här för min egen skull och ingen annans...

Vi firade såklart med ett par flaskor vin. Extremt välbehövlig. Träning och en liten fylla är det enda som får mig tillbaka till balans efter att jag varit ur balans. Sån tur då att jag gillar att träna. Idag blev det dock vin, fnitter och pepp.

3 kommentarer:

  1. Grattis Lina! Du klarde det. Extra gott med tisdagsvin, det behövde du! Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Tisdagsvin! Låter väldigt trevligt! Med ett glas vin i handen är det helt ok att rensa ogräs, betala räkningar eller sortera tvätten. Kanske ett bra tips till nästa tentaomgång?
    Tjing Malin AS :)

    SvaraRadera
  3. Grattis gumman!! Härligt att kunna läsa bloggen igen!! KRAMAR hälsa Aras

    SvaraRadera