lördag 24 oktober 2009

Hej Johanna,

Härligt att få ett personligt mail i kommentarsfältet, så jag tänkte svara med ett personligt mail i inlägget... Jag trivs mycket bra, men ibland kommer svackor av lite hemlängtan då jag saknar vänner, familj och natur (och min lägenhet faktiskt). Turkiskan går sådär som du kanske förstått. Och jag är för feg för att praktisera den ordentligt (plus att Aras är otålig och inte ger mig de fem minuters betänketid jag behöver...). Den första lärare vi hade var super, mannen vi har nu är som sagt ett sömnpiller.

Tänker ofta på dig och Elina, speciellt när jag äter ost och dricker vin. Ofta alltså. Och härligt att ditt exjobb börjar närma sig ett slut.

Här är vädret fortfarande som svensk sommar, obegripligt bra. Njuter varje dag av det. Stor kram vännen och hälsa Anders.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar